Czarna Drużyna

Gildia Dhu Hanse, Czarna Drużyna i jej Forum ;)


#1 2010-08-28 14:36:14

 TokoTakos

Mini Rozpirdalacz

Zarejestrowany: 2010-08-26
Posty: 11
Punktów :   
Klasa postaci: Wiedźmin

Publicystyka

Witam wszystkich użytkowników forum i zapraszam do lektury opowiadań fantastycznych które będą znajdować się w tym wątku. Kilka informacji na początek.

- Temat będę aktualizował co 2-3 dni,
- nie jestem profesjonalistą,
- do każdego opowiadania możecie zadawać pytania,
- ciekawość skąd biorę inspiracje do fantastyki, jak najbardziej wskazana .

To tyle z wiadomości wstępnych. Już niedługo pojawiać tutaj się będą pojedyncze opowieści które, mam nadzieję się Wam spodobają.


TAJEMNICA SZMARAGDU